.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار گلستان از افزايش بي‌رويه عوارض شهرداري

استاندار گلستان گفت: افزايش بي‌رويه عوارض شهرداري با سياست‌هاي دولت نهم تناسبي ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، يحيي محمودزاده امروز در جمع اعضاي شوراي شهر گرگان با اشاره به افزايش بي‌رويه عوارض شهرداري در شهرها افزود: مردم نيز از نمايندگان خود در شوراهاي شهر انتظار اينگونه تغييرات ناگهاني در زمينه عوارض شهرداري را ندارند.
وي تصريح كرد: شهرداري براي پيشبرد امور عمراني و خدماتي در شهرها بايد با در نظر گرفتن شعاري مبتني بر بهينه‌سازي خدمات، برنامه‌ريزي سالانه داشته باشد.
محمودزاده گفت: بر اساس اين شعار، اهدافي بايد براي سال مورد نظر پيش بيني شود و تمام اعتبارات و اقدامات هم بر اساس آن هدف مورد نظر تعريف و برنامه‌ريزي شود.
وي خاطرنشان كرد: هنگام اجرا يا پايان برنامه هاي خدماتي و عمراني نيز بايد اطلاع رساني انجام شود تا برنامه‌هاي اجرا شده براي مردم ملوس و محسوس بوده و آنان از عملكرد شوراها و شهرداري‌ها مطلع شوند.
محمودزاده با تاكيد بر توجه بودجه شهرداري گرگان به اهداف سالانه گفت: در تنظيم بودجه بايد به اهداف و سياست هاي سالانه شهرداري توجه شود.
وي با اشاره به برنامه‌هاي شهرداري در سال جاري افزود: از موضوعاتي كه بايد به آن توجه شود حل معضل ترافيك و اجراي برنامه‌هايي دراين خصوص است.
استاندار گلستان يادآور شد: با توجه به اين معضل در سفر دوم رئيس جمهوري مصوباتي از جمله احداث تقاطع غيرهمسطح در دو نقطه از شهر گرگان پيشنهاد شده كه اميدواريم در هيئت دولت به تصويب برسد.
وي در ادامه افزود: يكي ديگر از برنامه‌هاي در دست اجرا، ايجاد فرهنگسرا در گرگان است كه زمين مناسبي براي اين پروژه تعيين شده و اعتبار 130 ميليارد ريالي به اين پروژه اختصاص يافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.